söndag.

Vet ni vem jag saknar just nu, min emma har inte träffat henne på över tre veckor så nu tycker jag att hon kan packa ryggsäcken och komma hem!

Imorgon är det ny vecka och nya tag som gäller, måndagen kommer att bli lite hektisk då vi ska till Oscars nya förskola, där vi ska vara mellan 9-10. Sen blir det till att cykla hem fixa lunch för att sedan ta bussen in till Jönköping. Ska nämligen besöka arbetsförmedlingen i morgon, jippi!
Men snart är det slut på det och då hoppas jag på att jag aldrig mer ska behöva gå dit!!

Kommentarer
Postat av: emma

det har har typ varit de varsta tva dygnet i mitt liv. fuck. har sovit sammanlagt 5timmar och det har varit helt kaos for var farja gick sonder.. jattastor skandal har nere. nar vi val kom till aten sa var det tre filmteam dar och varldens kallabalik. om 24timmar sitter jag forhoppningsvis pa ett plan till sverige och om 31 timmar ar jag forhoppningsvis i jonkoping. nu ska jag bara forsoka halla mig vaken i 16 timmar forst. kanner mig helt groggy. saknar dig en massa. vi ses snart hoppas jag. puss o kram o ge Oscar en bamsekram fran mig.

2009-08-10 @ 03:49:36
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0