nya kompisen Gustav

Bilderna från huset får dröjja till nästa gång vi är där, glömde nämligen totalt bort att ta kort när jag väl kom dit. Men som sagt blir fler gånger!

Pratade med Oscars dagis fröken häromdagen och då berättade hon att Oscar hade fått en ny kompis som heter Gustav. Dom tyckte tydligen väldigt bra om varandra, och brukade kramas och hålla handen, mys pluttar! På vilan brukar dom sova brevid varandra och då hade Oscar legat och klappat Gustav på handen tills han somnade. Det kallar jag att vara en snäll kompis. Oscar verkar trivas väldigt bra på nya förskolan för han ville inte följa med hem idag när jag kom och hämtade honom och det är ju ett bra betyg.

Kommentarer
Postat av: S U B U R B A N. G I R L

åh mitt lilla charmtroll!! (: den där gustav ska va lycklig som har en kompis som oscar!

2009-08-31 @ 22:19:34
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0