Helg.

Äntligen är helgen här, vad jag har längtat! Jag startade helgen med en kväll hos Mattes föräldrar med Emma och Matte. Mycket trevligt och god mat hade nämligen en liten mini kräftskiva bara vi tre, helt perfekt!
Fick väldigt bråttom till bussen sen men hann med den som tur var fast jag fick stå upp hela vägen för bussen var full med ungdomar som hade varit på vätterfesten.

Idag har vi varit i en lekpark och lekt och Oscar har varit på jätte dåligt humör hela dagen idag. Men nu sover han så hoppas han är en smula gladare när han vaknar igen. Har inga planer för resten utav dagen, funderar på att göra inbakad fläskfilé med kantarellstuvning till middag.

Imorgon är väl egentligen den dagen jag längtar allra mest efter för då ska vi gå och titta på ett hus, så vi får hålla tummarna att inga andra kommer dit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0