ett hus, vårat hus

hej allesammans nu var det ett tag sen igen hm tiden går fort när man har roligt.. Nej men faktiskt så har det varit så mycket att tänka på och så mycket att göra den senaste veckan att tiden inte har räckt till. Men idag tänkte jag att nu minnsan får det vara slut på plugget nu går jag hem. sagt och gjort så nu sitter jag här och drömmer mig bort, jag drömmer till mitt hus som vi köpt vårat alldeles egna hus som kommer bli så fint när det är klart! Så senast den 6 november kommer vi flytta in, ska bli så härligt, helt underbart!

Idag så ska vi träffa Sandra och Wilgot, vi ska leka i en lekpark sen ikväll så kommer emma och äter tacos med oss, mys!

Kommentarer
Postat av: S U B U R B A N. G I R L

tack för i går och hoppas oscar kunde somna om!! (:

pussas

2009-08-29 @ 08:02:19
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0