världens bästa!

Tänkte jag uppdatera om vårat kylskåps problem:

1. Jag ringde till dom som skulle ha kommit igår men aldrig kom och frågade om dom hade tänkt att komma idag eller om jag iaf kunde gå ut en sväng i det vackra vädret.
Till svar får jag: Han som skulle kommit igår är sjuk, ni kan inte vänta tills på måndag?
(tänker i mitt huvud
) finns denna människan på riktigt eller är det en trög dator jag pratar med, hur i helvete skulle vi klara oss utan kylskåp i två dagar till??????? Istället svarar jag, nej det kan vi verkligen inte. Okej om det varit kallare ute så att man kunde ha mjölk och fil och sånt ute...vilken tant alltså för att uttrycka det milt.

2. Hyresvärden var precis här och fixade kylskåpet, fast jag tror inte det är fixat för det har inte blivit kallt än...tänkte jag skulle vänta lite till innan jag ringer och berättar att allt slit han gjorde var förgäves..stackarn...

Och nu över till världens bästa emma som sitter och sliter med en skit snygg ny design till bloggen!!! 


Kommentarer
Postat av: emma

hej susspuss. jag har pillat lite mer med den nu, du kan ju kika in på testbloggen och kolla vad du tycker... nu ska ja ut o njuta lite av soooolen. puss

2009-04-03 @ 15:22:58
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0