och som de flesta..

så har vi grillat idag, eller ja det känns som att det var många som grillade ikväll iaf här i habo! vädret är ju på topp, ett litet minus för blåsten bara!
Just nu tittar så ligger Therese och sover brevid mig här, och snart ska jag gå o titta klart på Rocky filmen!

Oscar har lärt sig säga oj och så låter det som att han säger traktor, vilka framsteg han gör nu min älskling! Jag har jobbat på dagarna och målat på kvällarna så tid för uppdatering har inte funnits. Men nu har vi målat klart i hallen så nu väntar vi bara på att nån som kan ska hjälpa oss med att sätta upp tapeten på ena väggen så är det klart!
Skulle vilja ha en gammal fin nyckel på ena väggen, så tänkte jag att det kanske finns i någon second hand affär här i habo, men gubben jag pratade med titta bara konstigt på mig och sa nej du det har vi nog inte här, men det finns lite leksaker i ett annat rum....(jag hade oscar med mig) jaha tänkte jag det var väl inte riktigt det jag var ute efter....

vackert inte sant! så om ni har någon gammal nyckel på lager hemma hör av er till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0