Ledig idag!

vad skönt att vara ledig idag, känns som att man jobbat hela veckan fast det egentligen bara har gått 4 dagar på den här veckan!
Idag tar vi det mest lugnt tror jag, vi har varit i en lekpark o lekt lite på förmiddagen och efter det så cyklade vi och köpte ett par sandaler till Oscar mycket fina! Nu ligger Oscar och sover så gott och jag sitter ner och tar det lite lugnt.

Igår var jag på modevisning här i habo, det var jätte kul och det var mycket folk där! Jag köpte mig ett par glansiga leggings och en t shirt! kunde faktiskt ine motstå. På lördag åker jag och jocke till göteborg helt sjäva, där ska vi bo på hotell, shoppa, äta god mat och gå på liseberg!! längtar! Oscar får åka på lyx weekend i Gränna där han kommer bli bortskämd hela helgen.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0