för jag har varit på kurs!

Idag har jag varit och jobbat i en förskoleklass, väldigt snälla och trevliga barn! På väg hem efter jobbet så fick jag en sån hemsk huvudvärk det blixtrade typ ner i ögonen usch! Men som tur var så gick det över efter en alvedon.
Oscar och jag tog det lite lugnt i eftermiddags, det var skönt det med! Sen gick jag iväg på andra delen och sista kursen i hjärt pch lugnräddnigs kursen. Mycker bra info och jag tycker att alla borde gå den.
Så kom jag hem i lagom tid för DH, men det blev inget med det för det var fotboll på tv och stor Oscar var här. Buhu!

Imorgon blir det tidig lämning på dagis då jag börjar jobba 6.30 usch är det bara jag som får så grymt dåligt samvete av att lämna iväg mitt barn? även att jag vet att han har det jätte bra och trivs helt underbart bra där så känns det endå jobbigt att lämna honom.
Fick höra något tråkigt i dag med, efter årskiftet så ska dom stänga Oscars dagis. Jag vill ju inte att han ska gå någon annanstans vill att han ska vara kvar där han är nu. En sån bra personal som jobbar där går nog knappt att hitta på något annat ställe. Får faktiskt en liten klump i halsen när jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0