2 timmars sömn

Kräftskivan var toppen bra, goda kräftor, goda pajer och trevligt sällskap...de flesta iaf..

Hade från början inte tänkt att jag skulle gå ut utan ta 23 bussen hem, men eftersom det var så roligt hos matte så tänkte jag att då tar jag 00.55 bussen istället. Sagt och gjort så hängde jag med tjejerna ut och kände genast att här kan jag vara kvar tills det stänger! så själv klart bestämmer jag mig då för att ta sista bussen hem 2.35. Så hem kom jag men mycket senare än vad jag beräknat, somnade runt 03.30 och skulle gå upp igen kl 05.00!!!
Gissa om jag ångrade den sena kvällen när väckar klockan ringde kl 5, JAAAA!!! var nästan så att jag tänkte strunta i att åka med jocke till Gränna men kände samtidigt att det inte skulle var någon hit att sitta med Oscar ca 1,5 timme på buss från habo till gränna.
Duktiga jag kliver upp borsta tänder väcker en sömnig Oscar och vi beger oss till Gränna.
I gränna möts vi av ett tyst och nersläckt hus eftersom mina föräldrar missat det sms jag skickat dagen före om att jag skulle dyka upp runt 6 snåret på morgonen, gissa om de blev förvånade :)

Men trevligt har vi haft det, promenerat, spelat Scrabble, pratat och ätit!! och nu sitter jag här ny duschad och trött efter en natt med bara två timmars sömn, men vad sjutton kul hade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0