Jag är trött.

Så fruktansvärt trött på att hon inte förstår, inte kan ta in att det inte går att köra över mig hur många gånger som helst utan att jag säger ifrån. Jag är så fruktansvärt trött och ledsen. Men det kankse så det ska vara, att så fort en annan har fultt upp och inte har tid med en, inte ens tid att svara på ett sms, inte äns tid att kunna be om ursäkt för att ha struntat i att svara. Hon säger det varit jobbit men ibland kan det faktiskt vara fler som har det jobbit och inte mår bra då kankse den personen inte orkar lyssna och vara en sopptunna som hon kan tömma all sin skit i.

gahh var tvungen att skriva av mig, detta är inget jag brukar skriva om tycker egentligen att det är för personligt. Men jag blev så fruktansvärt ledsen av det jag läste på hennes blogg och det fick mig att inse att när hon sa förlåt igår så hade hon ändå inte förstått.

Kommentarer
Postat av: em

du kunde förvarnat mig om att, svarade jag inte på det sms:et körde jag över dig. som de gångerna ja bett dig prata me jocke om tex en lörda för vi ville bjuda hem er, som vi aldrig hörde något ifrån, gammal skit men undegär samma grej. och ja viste ändå att vi va vänner så att även om du struntade/glömde bort/inte hann höra av dig tillbaks till mig viste jag att de inte betydde att du inte brydde dig längre, att de inte betydde att vi inte var vänner. hade de varit livsviktig för mig hade jag ringt upp och frågat en extra gång. men det är ju bara jag.. så jag har bett om ursäkt, o ja lovar att du inte ska va något tunna ja dumpar min skit i, om det är så du känner att du är!! men trodde du va hon ja kunde prata om allt med, så som du har berättat din livsstörsa hemlighet till mig. vill ja kunna göra samma. även om jag inte i nuläget har en lika stor... anlednigen till att jag inte bad omuräkt på jobbet va att jag först inte fattade att du va förbannad för det. och sen sa du knappt hej till mig och knappt hej då när du gick. ganska svårt o be om ursäkt när man inte vet vad man gjort för fel!! nu vet jag, och ja bad om ursäkt i går, de gjorde jag, ja förklarade och bad om ursäkt. men de förstörde din födelsedag, när jag fick veta de kände ja mig rätt väderlös, inte för att ja vill dumpa den känslan på dig. men lyckas ja förstöra en människas födelsedag, en människa som jag bara vill göra gott, som jag vill se lycklig.... det är illa, inte av dig av mig, därför håller jag mig borta. vill inte förstöra mer av/för dig...

2008-09-30 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0