bloggtorka.

tycker nog att var och varannan blogg , har blogg torka just nu det är ju tråkigt för mig för så har jag ju inget att läsa om när Oscar sover om dagarna....

I dag har jag och Oscar och massa andra barn och mammor och en pappa varit på baby café, jätte trevligt och roligt hade vi! fast en nackdel med baby café är att det är mycket mindre barn också som ligger på golvet och då blir man ju livrädd att Oscar ska mosa till nån lite bebis. Så jag får vakta Oscar noga.
I morgon förmiddag ska jag ut och gå med några föräldrar från våran föräldrar grupp det ska bli jätte kul tycker jag få träffa lite nytt folk. Åter kommer om det i morgon.
Resten av den här dagen ska spenderas hmm ja vad ska vi hitta på...kanske gå till en lekpark..I kväll ska jag iaf tränna skivstång jippi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0