vilken härlig dag.

Ja dagen har gått i rusande fart idag, måndagar som brukar vara så tråkiga.. iaf så var jag ute och gick med Lina och Anton i förmiddags sen när vi kom hem så åt vi mat. och då fick jag ett sms från en annan mamma som frågade om jag ville följa med och fika, absolut tänkte jag! Så det vara bara att fixa iordning sig och ge sig iväg till brillan här i habo. Trötta barn hade vi nog allihop men mysigt ändå!
Nu har Jocke precis kommit hem, dom blev väl iväg skrämda av regnet ;)

Imorgon kanske jag ska till Ullared hoppashoppashoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja då, det löser sig alltid :) Tack!

2008-10-13 @ 19:47:44
URL: http://likeajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0