Världens mysigaste Oscar.

Oscar är inne i en period just nu då han blir väldigt arg för väldigt lite, han måste få absolut som han vill annars går världen under, så just nu är det en tålamods prövande period för oss som föräldrar till vår högt älskade son.
Men till baka till rubriken världens mysigaste Oscar det har vi när utbrotten lyser med sin frånvaro.
Idag till exempel när Oscar nyss vaknat från en liten tupplur mitt på dagen. Så satte jag honom i våran säng och jag lade mig brevid och sa mamma får en kram. Då får jag världens gosigaste kram i säkert 5 minuter och vi bara ligger brevid varandra och myser. Jag älskar min Oscar han är den mest perfekta och underbaraste i hela världen, och han är min hur lycklig är jag inte!
Plus att han har väldigt tur som har världens bästa föräldrar ;) och han har så många männsikor runt omkring sig som älskar han och bryr sig om han!

Och han är vår, min och Jockes älskad av oss älskad av många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0