Fredag.

vilken natt, har mått jätte konstigt frusit och svettats om vartannat och har nu mått illa sen i morse. Jobbigt!
Idag ska jocke iväg och öl bowla efter jobbet så jag och Oscar ska tillbringa dagen här hemma bara jag och han, just nu känns det väldigt segt just för att jag inte känner mig jätte pigg. Men vi ska ha mys jag och Oscar laga god mat och tända ljus!  I morgon är det inflyttnings fest hos Lotta ska bli jätte roligt!!

Igår innan jag åkte till jobbet träffade jag mamma på stan, då fick Oscar en docka som skrattar han tycker nog att den är lite spännande för han skrattar när den skrattar. Dockan som vi ska döpa till Gunvald sover just nu i en liten provisorisk säng, en låda! Oscar tycker det är roligt att plocka upp allting och sen lägga tillbaka det igen.
Han fick också en tidig ett års present av mamma och pappa ett par vinter skor, så nu kommer han defenetivt inte frysa om fossingarna. Efter vår lilla shopping runda så gick vi och fikade, och då kom även pappa och jocke.
Idag åker mamma och pappa till Skärplinge (Tierp) för att hälsa på Britt och Claes världens bästa moster med man. Och sen på lördag så fortsätter dom upp till Söderhamn för att hälsa på min syster Lena, vill ju med träffa henne men det får bli en annan gång!

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: The Master

Vilken söt unge..kanonbilder och rolig blogg.. tack för läsningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0