rosa rummet

helgen tillbringade vi i vadstena där vi firade min farmor som fyllde 80 år! alla mina syskon var där, pappas syskon och kusiner allt som allt var vi runt 30 pers!! vi blir många när vi sammlas allihopa. tyvärr har jag inga bilder för jag glömde min mobil hemma, men jag överlevde en hel helg utan min mobil det hade jag inte gjort för två år sedan! kankse är det då man är vuxen??
Jag, jocke, oscar, therese, mamma och pappa sov på ett pensionat som var jätte mysigt solgården hette det tror jag så ska ni till vadstena så kan jag rekommendera det! vårat rum hette rosa rummet (ja det var rosa). Mamma och Pappas rum var finast det hette lejonrummet och dom hade kakelugn och soffor jätte fint!

helgen har alltså varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0