på promenad

Vilken härlig sommar dag vi har i dag! Har varit ute och gått en sväng jag, oscar, anton och lina har hittills fått ihop till 6479 steg men ska gå till vårdcentralen i eftermiddag så det blir flera steg tagna idag!

Just nu kan oscar rulla runt till mage själv, kan även ibland rulla tillbaka till ryggen men oftast hamnar armen fel. Han kan sitta utanstöd några minuter, som ex idag i vagnen så hade jag lite lutning så han halv satt då satte han sig upp och kikade sig runt en massa tur man har säkerhets sele på!
och mina damer och herrar han har även en tand på G man känner lite vasst nere i tandköttet så det ska bli spännande och se när den vill titta fram ordentligt!

Själv så har jag en böld på ena fingret :(  det är faktiskt sant den ser inte trevlig ut som om man klämt sig. Fast kan ju inte minnas att jag klämt mig.....
Ikväll är det föräldrar grupps träff tror vi ska prata om barnomsorg idag.
Ha de´ gött!

Kommentarer
Postat av: em

åh vad han växer och växer!! kan vi inte ses snart igen? typ i morgon på dagen? saknar er så!

2008-05-08 @ 12:30:39
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0