minnen


image35

Sitter och tittar tillbaka lite på gammla mag bilder haha sinnes vad stor man var. Den här bilden togs samma kväll vi åkte in, en dag efter Oscars födelse.
Kommer ihåg folk sa hjälp vilken mage, och jag tänkte äsch SÅ stor är den ju inte...att man inte sätt sina fötter på ca 3månader betyder ju inte att man är gigantisk! haha ser nu så här i efterhand att den var väldans stor, hur orkade man stå upp liksom???

Lite skillnad på storlek. den här bilden var nog bland dom första som togs när det började synas!image36


Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Sicken söt mage! ; D Gott med pizza, det var jag också sugen på men här blev de ungnspannkaka till middag.

Palt är hm... stockholmare som jag är. Så vet jag faktiskt inte riktigt vad de innehåller. Men de är potatis, köttfärs, fläsk format som bollar typ som kroppkakor. Det är ju Pitepalt... norrlänsk delikatess ; D haha.

2008-03-12 @ 20:57:33
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilken mage :) O tack för din kommentar, hoppas hoppas hon kommer snart..//Johanna

2008-03-12 @ 21:43:49
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: em

haha, aa du va gigantisk, haha :P tänk att oscar har leget i din mage,
de e rätt galet..

2008-03-13 @ 12:44:11
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: Widell

Jävligt stor hehe tänkte man ju inte på när man såg dej med kläder på!
Hoppas det går bra annars! Kram

2008-03-13 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0