Lång fredags morgon!

Har precis varit inne på SVTs hemsida och kikat på en ny serie barnmorskorna jätte bra tycker jag...gillar ju sjukhuset också men här är det bara förlossningar! Fast det är klart men blir ju lite avundsjuk när man ser att alla föder vanligt och kan sen ligga och mysa med sina barn, jag missade ju den biten och det tycker jag är jätte tråkigt att inte själv få räkna fingrarna och tårna, att få se när han öppnar ögonen för första gången. Men man kan ju bara hoppas på att nästa gång blir bättre!
 Skärtorsdagen firades med middag på Jensens bofhouse väldigt gott åt tre rätters så känner mig knappt hungrig nu fast klockan snart är halv tio.

Idag ska vi till Jockes moster och fira att emelie fyller och att leif fyller år. Mer än så har vi inte planerat!


Oscars kusiner är på besök!
image45

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

tack tack :)

2008-03-21 @ 09:49:32
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: em

"Men man kan ju bara hoppas på att nästa gång blir bättre!" - haha ja sa ju att de skulle bli fler knoddisar för din del. (:

2008-03-21 @ 11:22:57
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0