bilder

image31 
lite fler bilder från dopet
image32

image33

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Det känns ju bara dumt att sitta och söka massa jobb när man endå inte kan ta något av dem. Plus att jag iallafall inte har någon A-kassa så jag tyckte att dem från början kunde ha skrivit min plan som gravid... Jag skrev ju in mig i December och sen dess har jag "sökt" jobb. Nu en månad innan bf slipper jag det. Bara för att jag lyckats få prata med en super snäll och förstående handläggare på kundtjänst.

2008-03-03 @ 16:54:45
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: ella

era sötnosar!

2008-03-04 @ 18:40:57
Postat av: moster britt

Roligt att se bilderna från ert fina dop, jag blev lite gråtsnuvig när jag såg Oscar i dopklänningen som ni alla haft. Lycka till med er lilla fina familj var rädda om varandra. Kram från moster och morbror

2008-03-06 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0