4månader idag hurra hurra!

Idag har vi varit på BVC! alltid lika roligt att gå dit tycker jag!
Vikt: 6980g
längd: 64cm

Allt var super bra med den lille plutten, fick även lite tips om att börja ge han smak portioner, och hur vi ska göra så att andra ska kunna ha honom lite. Jätte bra ju så att jag och Jocke kan komma iväg några timmar själv! Tänk vad ska man prata om liksom har gått här i 4 månader och allt och då menar jag ALLT handlar om våran älskade lille son. Och det är väl inget konstigt med det men helt plötsligt kan jag få sitta fram i bilen sådana små saker man inte gjort på jätte länge. Helt slut idag, ögonen svider, ryggen värker, armarna känns avdomnade och huvudet värker....någon som känner igen sig??

Ett stort grattis till Martina som fyller idag hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0