Sommarstädnig av blogg

just nu håller golander.blogg.se att göra om min blogg, eftersom hon kan trolla fram vackra ting med sina magiska fingrar så har jag nu överlåtit min blogg till henne! evigt tacksam eftersom jag är totalt okunnig inom detta området..

måndag ska farmor vara barnvakt åt Oscar och jag ska få lite ensam tid härligt!
tisdag ska jag träffa emma, ellie och sara! emma ska åka bort från mig i en hel vecka och denna hela vecka ska hon spendera i Turkiet inte ett dugg avundsjuk!!! Och ellie och sara ska åka hem igen tråkigt ju!

Det var planerna för veckan kanske åker och hälsar på pappa någon dag med!


kramen

Kommentarer
Postat av: em

hoppas du gillar den gumman! (:

2008-06-23 @ 13:13:07
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0