roadtrip till Vadstena

Idag åkte vi till Vadstena, jag, oscar, jocke, mamma och pappa. Varför just Vadstena kankse många undrar nu, jo det var nämligen så här att min kusin och hans familj skulle flytta dit och dom har jag inte träffat på evigheter, men dom träffade vi typ 20minuter så vad gjorde vi då hela dagen... Jo vi kom dit och snodde oss en parkering vid slottet där vi på stående fot intog våra matsäck bestående utav skinksmörgås, cola och wienerbröd mums!
Efter det så ringde vi min syster Maria som varit på semester i Danmark och var på väg hem igen till Örebro och dom var också i Vadstena så där mötte vi upp med hennes familj. Vi spelade minigolf skit kul var det såg ut som en riktig golfbana med konstgräs och bunkrar och grejer roligt värre. Tyvärr har jag inte tålamod riktigt med sånt tycker att det är på tok för många hål..tur man inte spelar riktig golf!
Nåja efter det vilket tog ett par timmar tror jag hade inte riktigt koll på klockan..så ringde jag min kusin (en annan kusin än dom som flyttade dit idag) som låg och sov vid tre tiden hahaha stackarn! eftersom dom bor i Vadsten tänkte vi hälsa på dom innan vi åkte hemmåt...aja i vilket fall som helst så glömde jag nog säga till han att vi var i Vadstena så jag fick ringa han engång till och då sov han igen haha sömntuta där!
I vilket fall blev det som en minifamilj träff där i lilla Vadstena roligt hade vi och jätte mysig sommarstad! tog en liten promenad vid slottet bilder kommer sen! är jätte trött därav det lite virriga inlägget...

Grattis Spanien!!! EM guld-08!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Låter som en en alldeles underbar dag!

Vastena är så fint. :)



2008-06-30 @ 08:01:16
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0