Muffins

Idag när jag var ute och gick så köpte jag tidningen chick endast 10kr!! jätte bra tidning måste jag säga, synd att det bara är första nummret så var så billigt. I vilket fall som helst så hittade jag ett recept på muffins med sån där god kristyr på!!! + ett smart tips man kunde köpa färdiga muffins och bara ha på kristyren och lat som jag är nappade jag genast på idén!

Gjorde några muffins med hallon kristyr på (den blev väldigt rinnig så man kommer defentivt behöva papper när man äter dom) också gjorde jag några muffins med chocklad kristyr på, och den blev faktiskt bra om jag får säga det själv. Så i morgon när jag bjuder på fika så kommer jag bjuda på dom men kommer absolut inte erkänna att muffinsarna var färdiga haha får se om mina gäster gillar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0