gårdagen

nu kommer uppdaterningen som jag glömde bort igår...
 
Hade det hur mysigt som helst hela dagen i går, vi åkte till Gränna och åt mat nere vid piren JÄTTE gott! och så köpte vi med oss räkor hem visade sig att 2hg är på tok för lite till 2personer men nästa gång så vet man ju det. När vi kom hem så fick vi besök av Fredrik och Martina som nyss hade kommit hem från Mallorca bruna och fina var dom trots halv bra väder. På kvällen dukade vi fram baguetter, räkor, räksallad, jordgubbar och grädde mums!


I morse så åt vi god frukost jag och jocke gjorde jordgubbs smoothie jag tyckte det var gott iaf inte jocke men men..nu har vi städat och väntar på att lillen ska vakna så kankse vi drar ner till beachen sen ha det gott och njut av sommaren!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jasså dukar man fram så god mat sen när vi hade åkt. ler Det var trevligt att träffas. Men vi hörs i veckan om du ska komma till mig någon dag innan jag börjar jobba.

2008-06-08 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0