.

ska nu lyfta mina fingrar och göra slut på den sista energin jag har för idag...24000 steg på en dag team sneakers slutar tävlningen med 1 mil i skogen! När vi trodde att vi nästan var vid bilen igen kom vi fram till en glänta med en vacker utsikt över vättern  och vad är det som skådar våra ögon bankeryd och domsand buhu vi gick in i väggen men det var bara att bita ihop kunde ju inte bara sätta oss mitt i ingenstanns i skogen och vänta nej det var bara att fortsätta att gå. Kommer ALDRIG upprepar ALDRIG gå 1 mil i skogen igen inte på kvällen iaf, då får det bli dags utfykt med fika!.


GODNATT!


Kommentarer
Postat av: emily

Oj hjälp! Nej, huua, jag förstår att det tog på krafterna!!

ha en mysig dag i regnet idag iaf ;)

2008-06-10 @ 09:31:30
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: emily

hihi vet inte om det är så mysigt här på jobbet ;) Blir nog mysigare när jag ska gå hem sen och träffa min Engla som jag inte träffat sen i fredags!!!

2008-06-10 @ 10:51:32
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0