En dag på stan!

Idag åkte jag och Oscar in till stan för att äta lunch med emma, ellie och sara, men blev bara jag och emma som åt lunch. Men vad gjorde det vi har ju alltid varandra hon och jag (och Oscar så klart) Sen gick vi en sväng på stan med sara och ellie..känns som att man blir helt ensam nu när alla åker i från en. (snyft) 
Tycker det varit kul att fått träffa sara, hon och ellie verkar så kära och nyförälskade!
Jo förresten blev inte min nya design fin! tusen tack till emma som kan sånt!


Läste en sjukt bra bok igår en lättläst pocketbok som får en att sitta och små le för sig själv!
Boken heter Jenny S och författaren heter Denise Rudberg.

Kommentarer
Postat av: ella

tjo där, ledsen för det där med lunchen, men jag försökte förklara det för emma o så där. hur som helst. dte har varit jätte kul o se dig med! och snart syns vi mer! kommer ju tillbaka om en månad!



bara så du vet så är du underbar!

ps. och jag kan ju inte låta bli och smälta varje gång oscar ler.

2008-06-25 @ 08:19:05
URL: http://mersol.blogg.se/
Postat av: em

klart. vi har alltid varrandra (:

2008-06-25 @ 12:24:16
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0