A6

Var ju på a6 igår med Lina så bra var det, vi fikade kikade i affärer och skrattade och tjatade massor! När jag kom hem runt åtta snåret möttes jag av en halvt panik slagen pappa och en glad bebis! tydligen hade kvällen utspelat sig som så att Oscar hade fått gröt och hade ätit jätte duktigt en och en halv portion efter det somnade han då var klockan runt 18.00. Bra tänkte jocke då sover han tills jag kommer hem vid 19.00 hade han vaknat igen och letade så klart efter mamma, gnällig blev han och Jocke försökte med allt och till slut försökte han med mera gröt och då åt han upp en hel portion till!!!! då undrar man ju hur mycket som får plats i denna lilla kropp. Glad blev han iaf när jag kom hem, båda två blev nog glada. Så emma kvällen hade gått så där....men men jag måste ju få komma iväg en stund jag med!

Idag kommer emma, ellie och sara på fika trevligt!

Kommentarer
Postat av: ella

hur trevligt som helst! syns snart!

2008-06-13 @ 08:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0