semster pics!

på torsdagen när vi skulle starta våran semester resa så kommer vi på att vi bokat fel helg på hotellet nere i malmö, kan ju säga att man blev hyfsat stressad men som tur va löste det sig och vi kunde boka om till denna helgen tur! en timme senare gav vi oss ut på vägarna i vår volvo. Allt gick bra Oscar fick välling så han sov och jag passade på att hoppa fram så jag kunde se lite mer men när vi närmade oss Ljungby så stod trafiken helt still och folk hade klivit ut bilarna!!!vad är det här tänkte vi. Så vi klev ur vi med Oscar gick fram och tillbaka på vägen han hade ju massa att titta på så han tyckte det var super kul. Efter 40minuter på motorvägen började trafiken sakta gå framåt igen och vi fortstatte våran färd mot Ängelholm.

När vi äntligen kom fram till ängelholm stannade vi och köpte lite på bolaget och fortsatte sedan mot campingen där vi skulle spendera natten i Martina och Fredriks stuga!mysig och fräsch stuga hade dom. På kvällen klarnade vädret upp och solen tittade fram så vi satt ute hela kvällen och grillade, åt och drack!

På fredagen fortsatte vi vår resa neråt i landet och en timme senare var vi framme i malmö allt gick jätte bra. Lördagen shoppade vi och gick massa!! och på kvällen mötte vi upp med mamma och pappa och åt en god middag på gozzip tror jag restuarangen hette! En bra helg har det varit lagom lång och det var skönt att komma hem igen!

promenad på motorvägen

läggdags i Ängelholm

fin utsikt från bryggan synd att det var tråk väder!

Fredrik, Martina och Jocke

På morgon promenad i Malmö

shopping från united colors of benetton

Öresundsbron

mamma, oscar och Jocke

sen tog batteriet slut och inga fler bilder blev det!