Semester

Nu har jag sett filmen alla pratar om, Sex and the city en jätte bra film en tjej film helt enkelt och jag lovar att det var inte många killar i bio salongen hihi...
En hel kväll med emma och det kunde inte ha blivit bättre, tyvärr slutade kvällen lite tråkigt då jag fick sitta och vänta på ett försenat tåg i över en timme så var inte hemma förrens 23.30 så kunde egentligen gott på sena bion för då hade jag nog varit hemma samma tid ungefär! Frågade konduktören varför tåget var så sent, dom hade kört över fyra kor!!!!läskigt!



Idag är jockes första semester dag woho!! och på torsdag bär det av till Ängelholm för där ska vi hälsa på Martina och fredrik som hyrt stuga där nere. Vi ska spendera natten i ängelholm i tält, mysigt! sen ska vi åka vidare ner till Mamlö ocjh bo på hotell 2 nätter!!!längtar!!!

Kommentarer
Postat av: em

tack sälv gumman, men shit varför ringde du inte. knasboll. jag hade ju väntat med dig, men du kom hem sen som du skulle? pussas

2008-07-14 @ 11:28:32
URL: http://golander.blogg.se/
Postat av: leia

haha....vi räknade faktiskt till hela 5 stycken när vi var och såg filmen:)



kram maja

Postat av: tess

Nu får du ju snart uppdatera din blogg;) hihi! hoppas ni får de jätte bra på eran semester tripp! kommer sakna er...kramar till alla tre

2008-07-16 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0