Örebro!

tog en sväng till örebro idag, jag, oscar, mamma och pappa. Resan startade 6.00 då jag blev väckt av pappa som ringer och säger att vi är i bankeryd är ni klara....hm låg ju o sov så var långt ifrån klar men tro det eller ej så satt vi i bilen 6.30!
Väl framme i örebro och efter läkarbesök så åkte vi till min storasyster och hennes familj jätte trevligt hade vi smörgås tårta och tårta bjöds det på eftersom vi firade pelle som fyller 7år! stora killen! han blev väldigt nöjd med sina fiske tillbehör så nu håller jag tummarna för att han får massa fisk när dom åker iväg o fiskar! Resan hem gick jätte bra Oscar sov största delen.

Oscar har nu lärt sig att vinka! så gullig är han när han kommer fram till en och börjar vinka!!!min lilla cooling!

Kommentarer
Postat av: ella

hej kompis! jo, vi har köpt en liten dvärgschnauzer - super liten och bara söt så inte behöver du vara rädd. vi hämtar henne på torsdag, då är hon åtta veckor, gissa om jag snart inte kan längta mer. en hund blir vår familj för nu :)

2008-07-08 @ 10:45:33
URL: http://mersol.blogg.se/
Postat av: em

åhh jag vill med se!! vinka.

2008-07-08 @ 11:08:15
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0