Tatueringen

image29
tatueringen utan plast! sitter på ryggen skit snyggt blev det!

Kommentarer
Postat av: em

galet fin, vill se den irl

2008-02-29 @ 13:23:51
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Gud så fint! Jag har planer på att min nästa tatuering blir bebisens handavtryck och sedan namnet bredvid. Tänkte placera den på axeln. Fast jag funderar fortfarande på om jag ska ta handen eller bebisfoten : )

Ja nu väntar man ju bara på att de ska komma någon märklig OND känsla. Fast på kvällarna är det faktiskt lite läskigt nu för det är något som gör ont, men inte så ont att man inte vet vart man ska ta vägen. Kan tänka mig att de är såkallade förvärkar. Sen fick jag höra av någon att de kan göra lite ont som en ilande känsla när bebisen fixerar sig. Det kanske är det jag känner(?)

Gick du över tiden eller fick du runt BF? : )

2008-02-29 @ 16:52:47
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Hehe precis! men jag har inte planer på fler barn. Jag har alltid bara velat ha ett, men visst man ska aldrig säga aldrig.

Ja varje dag man går över tiden är nog hemsk! Egentligen är de rätt dumt att sätta ett exakt datum för BF vad mycket bättre de hade varit om dem sitället sagt typ i början på april, i mitten eller i slutet. För det är väl inte så ofta som bebisen kommer på just utsatt BF(?)

2008-02-29 @ 19:47:40
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0