Oscar den reserverade

jaha då var helgen över, känns som om dom flyger förbi. Idag har jag och Oscar sprungit runt i habo och uträttat lite ärenden. Gick till banken och växlade in små mynt jag hade sparat visade sig att det var hela 700kr inte illa sparat det inte! efter det skickade vi tillbaka byxorna Jocke har beställt får se vad han köper istället. Och nu är vi hemma igen. I morgon blir det träff med prästen vi ska prata lite om dopet som är på söndag. Shit vad nära det är nu, nästan lite nervös eller så kanske jag är nervös för att jag ska tatuera mig på Onsdag.... vill att dagarna ska gå fort nu så onsdag kommer snartsnartsnart.

Oscar har nu kommit in i en ny period i sitt liv då han ska stå upp hela tiden, super kul tycker han!
Har nu fått veta att det är bra att Oscar är lite reserverad mot främmande människor för att citera " ett barn som kastar sig in i nya relationer och miljöer kan känna sig mycket otryggt så lagom är bäst"
Så enligt mig måste ju det då betyda att Oscar känner sig trygg hos oss och att det är vi som är dom fasta människorna i hans liv, och det måste ju vara bra. Sen är det ju jätte tråkigt för dom som inte får hålla honom men som sagt det går nog snart över. Fick även ett tips att han kunde ha en filt eller snutte filt mot kinden som luktar mamma o pappa när han sitter hos någon annan.

Ska äta en frukt eller en cocos boll hm har inte bestämt mig!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Lycka till med dopet!

2008-02-25 @ 15:28:48
Postat av: em

snart är de onsdag, har du bestämt vart "oscar" ska pryda din kropp? pussas

2008-02-25 @ 20:36:42
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0