.

tatueringen blev super snygg! och gjorde absolut inte så ont som jag trodde att den skulle göra! så nu står det Oscar på ryggen längtar tills jocke kommer hem så jag kan ta bort plasten!

Idag har jag o Lina varit ute och gått en sväng! visst blir man tio gånger piggare och gladare när det är solsken så funderar därför på om jag ska ut och gå en sväng till i eftermiddag. Har börjat med att ge Oscar baby massage på kvällen eller gjorde det igår iaf och planerar med att fortsätta också. Han tycker det är jätte skönt, ligger och tittar på en en helt avslappnad liten pojke. Och han sov så gott inatt vet inte om det beror på det men ska fortsätta iaf!

Ut med er i solen nu!!!

Kommentarer
Postat av: em

nu? men ja e trött. + att jag är nyvaken.jobbade på kåren i natt, är de verkligen sol ute? ja ja, ja ska gå ut. puss

2008-02-28 @ 12:52:51
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Ja jag är himla nöjd! : ) Kul med tatuering. Du får lägga upp en bild.

2008-02-28 @ 18:54:03
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0