vink vink Oscar

fick ett infall i morse om att göra om i vardags rummet, så nu har vi satt upp nya tavlor och möblerat om.
 Nu ska vi bara köpa nya kuddar och filtar också ska vi göra en liten mys/lek hörna till Oscar.
Så kankse blir ikea idag eller så åker vi en annan dag i veckan.

På måndag ska jag klippa mig men vet inte hur, vill ju klippa mig kort för som det är just nu är det bara tråkigt. Sätter ju bara upp det i en tofs jämnt. Eftersom Oscar bara drar i det om jag har det nersläppt (ont).

Oscar har lärt sig vart lampan är och när man säger lampa så tittar han på den och säge "mpa" så jag tror nog han menar lampa när han säger så. Och han har lärt sig klappa händerna och börjat vinka igen. Han lärde sig vinka för ett tag sen men så slutade han, men nu har han börjat igen!

Kommentarer
Postat av: ella

vad mys! så fröken har börjat träna, herregud, att du orkar! du är så duktig så!!

2008-08-25 @ 09:01:01
URL: http://mersol.blogg.se/
Postat av: em

vill se vill se vill se. både rum och vink. på torsdag.. längtar

2008-08-25 @ 13:15:14
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0