det regnar

Igår åkte jag och jocke in till staden och köpte en sprillans ny cykel till mig, jag är världens lyckligaste jag älskar att cykla. När jag bodde i Jönköping cyklade jag vart jag än skulle det  hände även någon gång att jag cyklade från en förfest in till krogen vilket kanske var mindre lyckat!
Men i dag när jag tänkte att jag skulle ge mig ut på en riktig lång cykel tur med Oscar ja då regnar det buhu..... Hoppas iaf att det klarnar upp lite om ett tag så jag och Oscar kan provcykla en liten sväng.
Vi köpte även en flytväst till Oscar eftersom vi ska åka upp till Askersund och fiska kräfter om ett tag men den flytvästen var alldeles för stor när vi satte på han den så kunda han varken sitta eller röra på huvudet hihi plutten såg ut som en liten sumobrottare! Nej nu ska jag ställa mig vid spisen och laga lite mat, korvgryta och mackisar blir det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0