Promenader

Jag och jocke startade dagen med en riktig lång promenad, vi gick upp dit starten av tipsrundan börjar ca 20min sen gick vi tipsrundan på 3km (fick BINGO!!!!) avslutade promenaden med att plocka tussilago och handla på ICA var ute iaf 2 timmar!!
Sen fick Oscar lunch, palsternacka mmmmm mums! och jag bakade lite får ju besök av svärmor i morgon!
Sen gick vi ut en sväng i eftermiddags med gick väl 30 minuter och satt o solade vid garaget 1 timme, en helt perfekt dag må jag säga!

Har ju inte nämnt något om min vikt nedgång på det senaste och det är för att den inte existerar!!! det som gick så himla bra i början har nu stannat av helt...kanske vågen som är trasig???
Får väl fortsätta promenera har även börjat med sit ups vilket Oscar tycker är jätte skoj!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: em

tack så mycket. blev inte relaxen

2008-04-21 @ 10:16:48
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0