Igår cowbojsar fest idag a6

Japp jag susanne har varit på fest! första gången i mitt liv som mamma! kvällen var bra jag och J åkte dit efter Oscar somnat för natten, mina föräldrar var barnvakt. Mycket folk runt 80 pers kände typ kanske på sin höjd 10 av dessa. Men det gick ju galant endå! alla var utklädda roligt att se att alla ställde upp på att klä ut sig! Kvällen till ära hade jag jeans kjol, linne, rutig skjorta och cowbojsar stövlar fin fint! Oscar vaknade framåt 23 tiden så då tyckte han nog att det var dags för hans gammla mamma och pappa att dra sig hemmåt så han kunde få i sig lite käk! plutten tar ju inte nappflaska så det blir ingen längre stund man kan vara borta!

Idag har vi gått tipspromenad här i habo det var härligt att komma ut och gå en sväng även fast än man var trött. Sen åkte vi till a6 skulle ju köpa jacka till Jocke men blev en super fin sparkdräkt till Oscar och en ny mössa till vår jackan hm hur kunde det bli så??? tror nog mamma har shopping mani på baby kläder. Måste berätta min älskling är så duktig han la värdens spya på pappas haka och och kläder haha tyckte det var lite roligt...inte J dock...får se om man lägger upp bilder från festen har inte tittat om dom blev någe bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0