-den bänkfria delen av habo

Vilka härliga dagar det har varit denna vecka! Idag var vi ute och gick jag och Oscar försökte att hitta en bänk i solen att sitta på och sola lite men hittade ingen så det blev en timmes promenad i solen istället.. och sen handla på ica.
Mamma och pappa var här på middag i dag god mat och trevligt sällskap! älskar mina föräldrar världens bästa! jag hoppas jag blir lika bra förälder till Oscar!
Busen var på mindre bra humör idag, men när vi skulle byta om till pyjamas kvicknade han till och blev en lite vilde minsann sprattlade och försökte snurra runt han är så duktig min Oscar!

Ska krypa ner hos prinsen snart Godmatt på er och ut i solen med er i morgon om det är någon!

Kommentarer
Postat av: em

du kommer att bli världens bästa mamma! det är du redan!

2008-04-04 @ 08:57:37
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0